Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.4 16V

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV Hatchback

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Volkswagen Golf GTD - sportowiec na ropę
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Któż nie chciałby cieszyć się kombinacją świetnych osiągów i precyzyjnego prowadzenia z ogromnym zasięgiem oraz niskim spalaniem? Golf GTD udowadnia, że nawet najwspanialszy scenariusz jest możliwy do zrealizowania...

Volkswagen Castrol Cup - puchary rozdane!

Pierwszy sezon markowego pucharu Volkswagen Castrol Cup dobiegł końca. Najlepiej za kierownicą wyścigowego Golfa GTI radził sobie Mateusz Lisowski.

Funkcjonalny wariant - Nowy Golf Variant
 
Nasz test Nowy Golf Variant

Golf Variant VII generacji przestał być wreszcie młodszym, a właściwie przyrodnim bratem hatchbacka. Projektowany równolegle, choć pokazany światu trochę później, może uważać się za pełnoprawnego członka wielkiej rodziny Golfów. Biorąc pod uwagę jego funkcjonalność, jest nawet czymś więcej.

Przeczytaj pozostałe 46 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf mk1 gti 81,79

Volkswagen Golf Goferatti 79,84

Volkswagen Golf MOVIE 81,50

Volkswagen Golf GTI 82,98

Volkswagen Golf Golf mk1 2.0 16v 79,22

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

therunner 92,43

LukasTD 84,31

mustek3 91,89

mario72 97,83

cinek78 84,81

katelol 87,30

Thorne 90,23

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Założenie instalacji gazowej (Nietrafione)
Założenie instalacji gazowej (Nietrafione) Wiadomo benzyna jest droga wiec posatnowiłem założyć gaz do auta jak się okazało...
Zakup
Zakup Witajcie. Po półtorarocznym użytkowaniu Fiesty postanowiłem sobie odświeżyć troc...
Zakup opon i felg aluminiowych
Zakup opon i felg aluminiowych Przyszedł czas również na Golfa...zostały zakupione oryginalne felgi VW w rozmia...
Niemiecki żydek imieniem Gerhard
Niemiecki żydek imieniem Gerhard Dziś miałem okazje sprawdzić zużycie paliwa w trasie. Popołudniem czekała nas m...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.0 EcoBoost (100 KM)
Seat Toledo
1.2 TSI (85 KM)
Skoda Octavia
2.0 TDI CR DPF (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 200 km. Silnik: 1.0 125KM, benzynowy.
Cena: 92 500 zł 73 200 zł
Zyskujesz: 19 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.4 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 216 opinii
  • 3,85
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

JA MAM Z SILNIKIEM 1,4 75 KM Z ROKU 99 SPROWADZAM SAMOCHODY TEGO KUPIŁEM DO DOMU JAK NA HECHBEKA JEST PONAD PRZECIETNIE, SOLIDNA KONSTRUKCJA UKŁADU JEZDNEGO I KIEROWNICZEGO, MATERIAŁY BARDZO DOBREJ JAKOŚCI I TRWAŁOSCI NIC NIE TRZESZCZY DOPRACOWANE SZCZEGÓŁY WNETRZA, PRZESTRZENNY JAK NA SWOJĄ KLASE , BAGAŻNIK JEST DOBRZE DOSTEPNY LAPIEJ NIŻ w PUNTO, DRUGI RAZ KUPIŁ BYM GO ALE TYLKO Z tdi BO MOCNIEJSZY I ELASTYCZNIEJSZY, KAROSERJA TRWALA TYLKO TRZEBA DBAC W VW ŻEBY NIE OBEDZEC A JEŚL TAK TO ZABEZPIECZYC I BEDZIE NA LATA JAK W AUDI tam nie trzeba zabezpieczac nawt jak zarysasz

dodał: ANDRZEJ
Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

zadowolony na 100%. 7 lat i ledwo co ślady zużycia. Motor cichy, jak na 1.4 i 1100 wagi elastyczny, ekonomiczny i bezawaryjny. Układ jezdny jeszcze lepszy. Moze zniesc z pewnoscia duzo, duzo wiekszą moc. Podoba mi sie zwłaszcza układ kierowniczy. Cieszy mnie to ze nie jest elektrycznie wspomagany i zapewnia idealne wyczucie kontaktu koło-nawierzchnia!!! Z tyłu brakuje miejsca, ale jak trzeba(...) to sie znajdzie

dodał: kkk
Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

samochód prawie doskonały...mogłby byc wiekszy z tylu ale i tak jezdża nim 2 osoby no i ta wentylacja...IRYTUJACA...ale kazdy ma jakies wady...jakby kazdy samochod mila takie wady swiat motoryzacji bylby rajem ...chyba najlepszy w swojej klasie...o niebo lepszy od focusa...astry...o wszelkich badziewiastych francuzach niewspominajac...nastepny moj samochod...GOLF V 2.0 TDI :D

dodał: danielo
Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Jestem bardzo zadowolony z posiadania VW Golfa IV. Auto posiada swój prestiż i renomę wypracowaną przez lata. Niedość, że auto ładnie wygląda z zewnątrz to i również wewnątrz nie ma co się wstydzić - świetne materiały i spasowanie. Auto w porównaniu z innymi autami - poniżej średniej pod względem awaryjności. Silnik wystarczający. Niemiecka technologia - to mówi za siebie.

dodał: Marcin W
Volkswagen Golf Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Ogólnie samochód w porządku, choć jego cena zupełnie nie przystaje do możliwości. Ponadto daje się zauważyć, że legendarna jakość VW jest... legendarna. Kiepskiej jakości materiały (np. tarcze hamulcowe są wyjątkowo dziadowskie) i zlewologia stosowana uprawiana przez serwisy to norma. Okropnie drogie części - głupi filtr przeciwpyłkowy do nawiewu kosztuje ponad 100 zł.

dodał: VW-user

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VI Cabrio Volkswagen Golf III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen Study Golf R Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Volkswagen Golf V Kombi Volkswagen Golf VI Plus Volkswagen Golf VI Cabriolet 1.4 TSI 160KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII R 3d (2014) Volkswagen Golf R32 Volkswagen Golf VII 4Motion
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 176 komentarzy

1 026 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Golfista 1,8~Golfista 1,8

Jeste posiadaczem golfa III 1.8 75 KM z 1997r auto ekonomiczne i niezawodne,przez trzy lata nigdy mnie nie zawiodło to autko.A te carismy to można o kant dup..y roztrzaskać,dziewczyna kupiła niedawno carisme z 1996 1,6- 90 KM i juz jej skrzynia padła a silnik bierze olej.

~calibsma~calibsma

Do ~Monika S.:Sprzedam to cudo,przebieg 150 tys od dziadka nic nie stuka nie pukaSilnik igła

~proton~proton

Do ~golf serwis:mój ojciec ma carismę 1,6 glx z 1998r i nie nażeka,pali na dotyk,buda w ocynku,ogólnie dobre auto,choć ja na swojego golfa IV też nie nażekamPozdro
Ciekawe porównanie mitsu do Protona:D

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 135
Przejechany dystans
39 231 838 km
Zatankowanego paliwa
1 988 490 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 061
Wydanych pieniędzy
3 025 462 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 246
Wydanych pieniędzy
3 250 203 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 433)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
VW Golf Cabriolet, 1.2l TSI, LHD
2011

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.4 16V

Na podstawie 247 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mateusz90r, dodano: 31.08.2011 19:23

Biały golf 1.8 75km wita ! Mam auto od 2 miesiecy ejstem zadowolony bardzo.. Auto dynamiczne mam gaz ustawiony na pełne obroty fakt trzeba go ciagnac na biegu. To 8 zaworówka.. ale jak mam 60-70km/h i jak walne 3 bieg to auto wariuje w tedy szczytuje:) spokojnie zbiera sie do 150km:P Czytałem posty w temacie 1.8 i takc zytam i sie smieje to co ludzie wypisuja :D jak krecicie auto do 5obr/min i jak wam pali 11 12 litrów to niech was Bóg błogosławi.. nie wiem po co wam takie auto jak jeździcie w zakresie obr/min do 2500 ? głupota i jeszcze raz:D mi dzis spalił 16,5 prz ruszaniu z 5tysiecy obr prze ciskaniu go itp.. Faktycznie ktos napisał szczerze ile pali takie auto dziekuje bardzo:D a wszystko mam wymienione swiece filtr kabelki.. Tak jak chcecie pisac takie bzdury to bardzo prosze ale nie tu gdzie akzdy potrzebuje sie dowiedziec cenej informacji.. Umnie w pracy tez bajko pisarze sa jeden na gazie zrobił 120 000 tys i nic nie wymieniał a jak sie go pytałem co i jak to nagle wyszło ze wszystko wymieniał tak ja my :) dziekuje bardzo

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.8

autor: Janki, dodano: 18.06.2013 22:28

Cóż można o nim napisać golf jak to golf im oszczędniej się jeździ tym spalanie niższe ale bez przesady nie liczcie na spalanie 3.0 l bo to nie jest smart swoją pojemność ma:d wynik 5,5l/100km można bez problemu osiągnąć jest to jeden z rozsądniejszych wyborów jeśli chodzi o diesla , żwawy silnik i długo żywotny oszczędny jesli chodzi o silniki diesla z turbo powazną bolączka jest ruda (rdza jakby ktoś nie wiedział) najczelniejszej bierze progi tylną klape oraz nadkola części do niego nie sa drogie a na pełnym baku spokojnie 1200km idzie zrobić polecam ten samochód początkującym kierowca czesci sa tanie i ogólnodostępne nowe od czesci mechanicznych po pierdoły do karoserii czy też na szrocie i wiekszość napraw można wykonać samodzielnie (wiadomo wymiane turba niestety musimy zlecić firme która sie tym zajmuje a to już boli (z tego co sie orientuje) zresztą jak z kazdym samochodem turbodoładowanym ale gdy dba sie o auto wymienia na czas filtry oleje płyny i naprawy wykonywane są na czas auto potrafi sie odwdzieczyć na sportowe osiągi nie ma co liczyć jesli chodzi o sportowe osiągi proponuje gti lub vr6 hmmm cózby jeszcze o nim powiedzieć pozdrawiam golfiarzy to tak przy okazji:d trase 532km (266km w jedną strone trasa Jaworzno-Przeworsk cyklem mieszanym) kokoło mozna zrobić spokojnie za 150 zł z lekkim zapasem:d ogółem gdyby nie ta żrąca go rdza da sie niemca lubić mam go około 3 lata i ani razu mnie nie zawiódł odpukać w niemalowane nigdy mi nie stanoł na środku drogi auto ostatecznie oceniam na +:D

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Witold, dodano: 26.05.2009 10:15

Kupiłem go 5 lata temu. Na poczatku tankowałem go tylko na Shelu, jednak autem głównie jeździ moja żona, która nie przywiązuje do tego uwagi - tankuje byle by tylko jeździć. Auto jest bardzo ekonimiczne i tanie w utrzymaniu - łącznie z drobnymi naprawami - bardzo dużo zamienników. Żona bardzo sobie chwali komfort jazdy - pokonuje codziennie 400 km - 80% trasa, 20% miasto. Dla świętego spokoju po zakupie dokonałem wymiany elementów gumowych, paska, uszczelek i innych - jak narazie oprócz wymiany tłumika i wyczyszczeniu przepustnicy powietrza (auto nie zawsze chciało odpalać, gasło) były to poważniejsze naprawy. Spalanie dla predkości odpowienio w trasie: 140km/h - 6,2l, 110km/h 5,6l i 90km/k 4,8l. Spalanie obliczone miedzy pełnymi tankowaniami. Żona zaczyna mi marudzić o jakimś większym aucie, lecz ja się głęboko zastanowie- bo nie pozbedęsię tak szybko GOLFA. Pozdrawiam.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.4 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.4 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także